petak, 10. svibnja 2013.

Mjesečeva dijeta 2013 - kalendar

Današnji svjetski znastvenici tvrde da planet Mjesec nema negativnog učinka na čovječanstvo, iako se u starije doba mislilo potpuno drugačije. Mjesec prema svemu sudeći ipak ima utjecaja na čovjeka. Mjesečev kalendar može dati odgovore na vaša pitanja o tome kako Mjesec utječe na čovjeka i kako se trebate ponašati da bi mogli funkcionirati u skladu s prirodnim zakonima.

Kalendar mjesečevih mijena u 2013. godini:



Posljednja četvrt
Mlađak
Prva četvrt
Uštap
5.1. 4:59
11.1. 20:45
19.1. 00:46
27.1. 5:40
3.2. 14:57
10.2. 8:21
17.2. 21:32
25.2. 21:27
4.3. 22:54
11.3. 20:52
19.3. 18:28
27.3. 10:28
3.4. 6:38
10.4. 11:36
18.4. 14:32
25.4. 21:58
2.5. 13:15
10.5. 2:30
18.5. 6:36
25.5. 6:26
31.5. 20:59
8.6. 17:58
16.6. 19:25
23.6. 13:33
30.6. 6:55
8.7. 9:16
16.7. 5:20
22.7. 20:17
29.7. 19:45
6.8. 23:52
16.8. 12:57
21.8. 3:46
28.8. 11:36
5.9. 13:37
12.9. 19:10
19.9. 13:14
27.9. 5:57
5.10. 2:36
12.10. 1:03
19.10. 1:39
27.10. 00:42
3.11. 13:51
10.11. 6:58
17.11. 16:17
25.11. 20:29
3.12. 1:23
9.12. 16:13
17.12. 10:29
25.12. 14:49



 
Mjesečeva dijeta započinje točno kada Mjesečeva mijena prelazi u drugu. U tom trenutku se mijenja Zemljino magnetsko polje što ukupno traje 24 sata pa iz tog razloga dijeta traje jedan čitav dan. Čovjekovo tijelo u tom periodu ima pojačano izlučivanje tjelesnih tekućina iz organizma. Prema tome, ukoliko se se unutar tih 24 sata provodi dijeta, ona postaje najučinkovitija, odnosno taj jednodenvni post omogućava jačanje i odmaranje cijelog organizma.
 

nedjelja, 6. svibnja 2012.

Mjesečeva dijeta 2012



Ova vrsta dijete poznata je odavno a karakteristična je po tome što ne predstavlja veliki šok za organizam poput nekih drugih dijeta jer traje samo 24 sata, odnosno samo za vrijeme mjesečevih mijena. Za vrijeme mjesečevih mijena mijenja se magnetsko polje Zemlje te se usklađivanjem s mjesecom lakše gube kilogrami. Kod faze povećanja Mjeseca lakše se sakupljaju kilogrami dok se suprotno tome, kod faze smanjivanja Mjeseca kilogrami lakše gube. Unutar 24 sata moguće je izgubiti do 3 kilograma. Ako vas tijekom ove dijete počne mučiti glad, popijte čašu vode ili nekog drugog napitka.

Kako provesti ovu dijetu?

 

Kod ove dijete ne gubite masnoću već je ovo dobar način detoksikacije organizma. Tijekom provođenja ove dijete dozvoljena je samo tekućina te ne smijete ništa jesti. Nije dozvoljeno piti mlijeko ili zaslađene sokove. Alkohol je isto tako zabranjen. Preporuča se piti čaj bez šećera ili čista voda. Možete piti i kompot ili ocijeđeni voćni sok, opet naravno bez šećera. Potrebo je popiti oko 3 do 4 litre tekućine prilikom ove dijete. Tijekom posta potrebno je unositi što je moguće manje kalorija barem 24 sata. Međutim, to ne znači da se nakon ta 24 sata mogu jesti kalorične namirnice poput roštilja kolača i slično. Dakle, za vrijeme mijene ne gubi se dovoljno kalorija te nije dobro jesti kaloričnu hranu ni nakon ovog ciklusa od 24 sata. Tijekom ta 24 sata gubi se voda i toksini iz organizma.
Prema gore navedenom, ova je dijeta idealna za jačanje imuniteta i izbacivanje toksina iz organizma. Iz tog razloga ovu dijetu mogu primjenjivati i ljudi kojima nije potrebno da mršave, ali je dobro da s vremena na vrijeme očiste organizam.

Bilo koja dijeta pa ni ova ne preporuča se ljudima koji imaju problema sa zdravljem ili imaju osjetljiviji organizam. Ova dijeta dakle nije namijenjena za ljude koji imaju problema s dijabetesom, srcem i krvožilnim sustavom te ljudima koji su nedavno pretrpili neku vrstu infekcije. Ova dijeta ne preporuča se ni kod trudnica i žena kada imaju menstruaciju.

Mjeseče mijene za 2012. godinu:


Prva četvrt Uštap Posljednja četvrt Mlađak
1.1. u 07:16 9.1. u 08:31 16.1. u 10:09 23.1. u 08:40
31.1. u 05:11 7.2. u 22:55 14.2. u 18:05 21.2. u 23:36
1.3. u 02:23 8.3. u 10:41 15.3. u 02:26 22.3. u 15:38
30.3. u 21:42 6.4. u 21:20 13.4. u 12:51 21.4. u 09:20
29.4. u 11:59 6.5. u 05:36 12.5. u 23:48 21.5. u 01:48
28.5. u 22:17 4.6. u 13:13 11.6. u 12:42 19.6. u 17:03
27.6. u 05:32 3.7. u 20:53 11.7. u 03:49 19.7. u 06:25
26.7. u 10:57 2.8. u 05:29 9.8. u 20:56 17.8. u 17:56
24.8. u 15:55 31.8. u 15:59 8.9. u 15:16 16.9. u 04:12
22.9. u 21:42 30.9. u 05:20 8.10. u 09:34 15.10. u 14:04
22.10. u 05:33 29.10. u 20:51 7.11. u 01:37 13.11. u 23:09
20.11. u 15:33 28.11. u 15:47 6.12. u 16:33 13.12. u 09:43
20.12. u 06:20 28.12. u 11:40

  • MLAĐAK (mladi Mjesec) - Mjesec se nalazi između Zemlje i Sunca te je nevidljiv
  • PRVA ČETVRT - Os Mjeseca i Zemlje čine pravi kut s osi Zemlje i Sunca. Prva četvrt ili polumjesec nastupa 6 dana nakon novog mjeseca.
  • UŠTAP (kada je pun Mjesec) - Zemlja se nalazi točno između Sunca i Mjeseca.
  • POSLJEDNJA ČETVRT - položaj identičan kao i u prvoj četvrti, ali se vidi lijeva strana Mjeseca.

subota, 5. svibnja 2012.

Kako se pripremiti za dijetu


Prilikom odluke o kretanju s nekim dijetom važno je prethodno poštivati neke pravila te se „pametno“ pripremiti za ovaj pothvat. Bilo koja dijeta može biti rizična u slučaju da ne poštujete njena osnovna pravila.
Prije svega vrlo je važno da imate u vidu ono što smijete odnosno ono što nesmijete jesti te da zanemarite vaše želje jer bilo koja djeta jednostavno ograničava mogućnosti namirnica koje smijete unositi u tijelo te tek kada poštujete ovo pravilo vaša dijeta može biti uspješna. Obično dijete preporučaju hranu koja ili potiče bolju probavu ili jednostavno preoblikuje vaš metabolitzam da radi na način da brže probavlja hranu.

Bilo koja dijeta zahtjeva da budete odmorni, znači bitno je dobro napsavati se, dakle minimalna dnevna „doza“ je 8 sati. Ako poštujete ovo pravilo vaš će metabolizam pravilno raditi i dijeta će biti uspješnija. Bitno je da jedete puno obroka ali da oni budu manji. Ako odjednom pojedete puno hrane, organizam se teško bori s toliko količinom i jednostavno to pretvara u neželjene kilograme. Naš savjet je da jedete minimalno 5 puta dnevno.
Stres šteti provođenju dijete te je kod bilo koje vrste dijete bitno da ste opušteni i da se koncentirate na to. Metabolizam se također teže suočava s hranom ukoliko ste pod stresom.
U kombinaciji s bilo kojm dijetom dobro je baviti se nekom fizičkom aktivnošću. Dakle, prošetajte tijekom dana, otrčite par minuta te ćete pomoći organizmu da se lakše odupre višku kilograma. Fizička aktivnost ne samo da pomaže pri mršavljenju već je i vrlo dobra za opće zdravlje čovjeka.

Od dijeta koje možemo preporučiti svakako izdvajamo djetu koja se zove mjesečeva dijeta. Pokušajte istražiti nešto više o njoj, možda je upravo ona rješenje za vas. Od ostalih interesantnih dijeta tu je UN dijete, kupusova dijeta i još mnoštvo drugih. Bitno je da se prije provođenja bilo koje djete posavjetujete s lječnikom i dobro istražite da li postoji nešto što može utjecati negativno na vaše zdravlje, a uključeno je u toj dijeti.